אבי קושניר עבדאללה שוורץ שחקנים : אלה כל מיני דברים שנתקלתי בהם בשנתיים האחרונות וגיבשתי למחזה, אומר הקומיקאי רמי ורד על מחזהו עבדאללה שוורץ, שנושא את הסיפור הזה ויעלה ב־26 ביוני בתיאטרון בית ליסין בבימוי רוני פינקוביץ' ובהשתתפות אבי קושניר (שמזגזג בין עברית לערבית מצרית שוטפת), ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור ועוד.

אבי קושניר עבדאללה שוורץ שחקנים : אלה כל מיני דברים שנתקלתי בהם בשנתיים האחרונות וגיבשתי למחזה, אומר הקומיקאי רמי ורד על מחזהו עבדאללה שוורץ, שנושא את הסיפור הזה ויעלה ב־26 ביוני בתיאטרון בית ליסין בבימוי רוני פינקוביץ' ובהשתתפות אבי קושניר (שמזגזג בין עברית לערבית מצרית שוטפת), ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור ועוד.. אבי קושניר, באתר בית לזמר העברי. בפרספקטיבה של כמעט 10 שנים מאז שירדה הסדרה החיים זה לא הכל, אחרי עשר עונות שבהן הצלחתם ברייטינג אבל המבקרים לא עפו על הסדרה, איך אתה מסתכל עליה היום? תיאטרון חיפה מארח את תיאטרון בית ליסין. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל משתתפים: ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אביאל.

קומדיה ישראלית חדשה מטורפת ומצחיקה עד דמעות. אלה כל מיני דברים שנתקלתי בהם בשנתיים האחרונות וגיבשתי למחזה, אומר הקומיקאי רמי ורד על מחזהו עבדאללה שוורץ, שנושא את הסיפור הזה ויעלה ב־26 ביוני בתיאטרון בית ליסין בבימוי רוני פינקוביץ' ובהשתתפות אבי קושניר (שמזגזג בין עברית לערבית מצרית שוטפת), ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור ועוד. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, עודאל חיון, סולימאן חוסייסי, טל צ'רנובסקי. מהרגע בו השחקן אבי קושניר מגלם את דמותו הכריזמתית של עבדאללה המצרי ומתייחס לבני משפחתו כזרים שמעולם לא פגש, מתחיל רצף של סיטואציות קומיות, המושתת על מערכות יחסים להיות שוורץ ולהרגיש כמו עבדאללה. אבי קושניר עושה תפקיד אדיר.

×¢×'×
×¢×'×"אלל×" שוורץ תיאטרון ×'ית ליסין from www.lessin.co.il
ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל משתתפים: ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אביאל. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. אבי קושניר במיטבו עם ביצוע מבריק של צוות השחקנים, בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. אבי קושניר וענת וקסמן בהצגה עבדאללה שוורץ של תיאטרון בית ליסין (צילום: אלה כל מיני דברים שנתקלתי בהם בשנתיים האחרונות וגיבשתי למחזה, אומר הקומיקאי רמי ורד על מחזהו עבדאללה שוורץ, שנושא את הסיפור הזה ויעלה ב־26 ביוני בתיאטרון בית ליסין בבימוי רוני פינקוביץ' ובהשתתפות אבי קושניר (שמזגזג בין עברית לערבית מצרית שוטפת), ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור ועוד. אפילו הוריה של לאה, ציקי ותרצה, מוכנים לדחות את משבר היחסים ביניהם עד אחרי החתונה, למען אהבתה של משתתפים:

אבי קושניר במיטבו עם ביצוע מבריק של צוות השחקנים, בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ ניוז1.

אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, עודאל חיון ועוד. מיכאל הנגבי והילדים משוחחים עם אבי קושניר על איך מצחיקים בהצגות תיאטרון ולומדים ממנו על חשיבות הדיוק בהומור. אך מכיוון שמדובר בסופו של דבר בקומדיה ולא בדרמה, אפשר לקבל זאת בהבנה. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, עודאל חיון, סולימאן חוסייסי, טל צ'רנובסקי. אבי קושניר, באתר בית לזמר העברי. את שנת הקורונה העביר אבי קושניר בעיקר מול המצלמות באולפן זהו זה הודות לקאמבק שלה. ההצגה הקומית 'עבדאללה שוורץ' מגוללת את סיפורה של לאה שוורץ ערב נישואיה לבחיר ליבה, אריאל. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, עודאל חיון, שהר כבהא.קרא עוד. קומדיה קצבית, פרועה וחסרת גבולות ידיעות אחרונות. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, עודאל חיון ועוד. בפרספקטיבה של כמעט 10 שנים מאז שירדה הסדרה החיים זה לא הכל, אחרי עשר עונות שבהן הצלחתם ברייטינג אבל המבקרים לא עפו על הסדרה, איך אתה מסתכל עליה היום?

אבי קושניר וענת וקסמן בהצגה עבדאללה שוורץ של תיאטרון בית ליסין (צילום: התחלתי את 'החיים זה לא הכל' בגיל 40, סיימתי בגיל 50 ועכשיו אני בן 60. קומדיה מטורפת ומצחיקה עד דמעות, על אנשים שהם אולי לא פוליטיים, אבל הם בטח לא פוליטקלי קורקט. זאת קומדיה מוטרפת, אומר מאור, עם דמויות מוטרפות, שמראות בתוך הסיפור הנורא קומי הזה קצת סיפורים על. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אביאל.

×¢×'×
×¢×'×"אלל×" שוורץ ×'ית ליסין כרטיסים ל×"צ×'×" ×' 81 ש ×— ×'מקום 250 ש ×— from www.kzat-tarbut.com
אבי קושניר וענת וקסמן בהצגה עבדאללה שוורץ של תיאטרון בית ליסין (צילום: ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. ערב נישואיהם של לאה ואריאל, וההתנחלות בשומרון שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. קומדיה קיצבית, פרועה וחסרת גבולות. בעבדאללה שוורץ הוא מגלם את הקבט נתן צור, שבנו עומד להינשא ללאה שוורץ, בתו של חברו הטוב, ציקי, בגילומו של אבי קושניר. את שנת הקורונה העביר אבי קושניר בעיקר מול המצלמות באולפן זהו זה הודות לקאמבק שלה. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, עודאל חיון, שהר כבהא.קרא עוד. היישוב כולו מתרגש לקראת המאורע, אבל שיר ילדים קטן ותמים ששומע ציקי משנה את חייו ברגע אחד.

כאן 11 | קומדיית מצבים משנת 1999 בכיכובו של אבי קושניר ובנוכחות קהל.

אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, טל צ'רנובסקי, עודאל חיון, שהיר כבהא מחזאי: אלה כל מיני דברים שנתקלתי בהם בשנתיים האחרונות וגיבשתי למחזה, אומר הקומיקאי רמי ורד על מחזהו עבדאללה שוורץ, שנושא את הסיפור הזה ויעלה ב־26 ביוני בתיאטרון בית ליסין בבימוי רוני פינקוביץ' ובהשתתפות אבי קושניר (שמזגזג בין עברית לערבית מצרית שוטפת), ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור ועוד. אבי קושניר, במסד הנתונים הקולנועיים imdb (באנגלית). השחקן אבי קושניר ירד מהבמה, ניגש אליה וביקש ממנה לעטות מסכה. קומדיה קיצבית, פרועה וחסרת גבולות. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, עודאל חיון ועוד. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, עודאל חיון, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, שהיר כבהא, טל צ'רנובסקי. ערב נישואיה של לאה שוורץ, לבחיר ליבה, אריאל וההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. עבדאללה שוורץ קומדיה ישראלית חדשה מאת רמי ורד בימוי: תיאטרון חיפה מארח את תיאטרון בית ליסין. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. אבי קושניר במיטבו עם ביצוע מבריק של צוות השחקנים, בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ.

ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. תיאטרון חיפה מארח את תיאטרון בית ליסין. השחקן אבי קושניר ירד מהבמה, ניגש אליה וביקש ממנה לעטות מסכה. כעת, אחרי יותר משנה שבה התיאטרון היה סגור, הוא חוזר אל הבמה עם ההצגה עבדאללה שוורץ בתיאטרון בית ליסין עש ברוך איבצ'ר. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת.

מזמינים אתכם לי×
מזמינים אתכם לי×"נות מ×"צ×'×" מטורפת ומיוח×"ת ×'מינ×" שכת×' רמי ור×" ×¢×'×"אלל×" שוורץ מאת תאטרון ×'ית ליסין שחקנים א×'×™ קושניר ענת וקסמן אפרת ×'וימול×" שלומי טפיארו ×—×™ מאור עו×"אל חיון ש×"יר ×›×'×"א טל from lookaside.fbsbx.com
אבי פניני, רובי מוסקוביץ', שלומית ארנון, פיני קידרון, ערן בן זאב. יש סיבה אחת שבשבילה שווה לראות את ההצגה עבדאללה שוורץ: תיאטרון בית ליסין המחודש מעלה בתקופה האחרונה שורה של הצגות ממש מרתקות ואיכותיות בעיקר בגלל זה, שווה מאוד ללכת ולראות את ההצגה. כעת, אחרי יותר משנה שבה התיאטרון היה סגור, הוא חוזר אל הבמה עם ההצגה עבדאללה שוורץ בתיאטרון בית ליסין עש ברוך איבצ'ר. אפילו הוריה של לאה, ציקי ותרצה, מוכנים לדחות את משבר היחסים ביניהם עד אחרי החתונה, למען אהבתה משתתפים:אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו, חי מאור, עודאל חיון, שהיר כבהא, טל צ'רנובסקי מחליף:אלירן הרוש. ״ תני לנו להמשיך את ההצגה״, אמר לה. עבדאללה שוורץ קומדיה ישראלית חדשה מאת רמי ורד בימוי: ההצגה הקומית 'עבדאללה שוורץ' מגוללת את סיפורה של לאה שוורץ ערב נישואיה לבחיר ליבה, אריאל.

אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, עודאל חיון ועוד.

מהרגע בו השחקן אבי קושניר מגלם את דמותו הכריזמתית של עבדאללה המצרי ומתייחס לבני משפחתו כזרים שמעולם לא פגש, מתחיל רצף של סיטואציות קומיות, המושתת על מערכות יחסים להיות שוורץ ולהרגיש כמו עבדאללה. ערב נישואיה של לאה שוורץ לבחיר ליבה, אריאל, ההתנחלות הקטנה שבשומרון, שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. כשהיא לא נשמעה לבקשתו, קושניר חזר לבמה, הסדרנים התערבו והאישה הוצאה החוצה. אפילו הוריה של לאה, ציקי ותרצה, מוכנים לדחות את משבר היחסים ביניהם עד אחרי החתונה, למען אהבתה משתתפים:אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, שלומי טפיארו, חי מאור, עודאל חיון, שהיר כבהא, טל צ'רנובסקי מחליף:אלירן הרוש. כאן 11 | קומדיית מצבים משנת 1999 בכיכובו של אבי קושניר ובנוכחות קהל. הם גרים בהתנחלות בשומרון בה כולם נרגשים, אפילו הוריה של תיאטרון: קומדיה ישראלית חדשה מאת רמי ורד משתתפים: יחד עם אבי קושניר, ענת וקסמן ואפרת בוימולד, תוכלו למצוא גם את. השחקן אבי קושניר ירד מהבמה, ניגש אליה וביקש ממנה לעטות מסכה. אבי קושניר במיטבו עם ביצוע מבריק של צוות השחקנים, בבימויו הזורם והסוחף של רוני פינקוביץ ניוז1. אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, חי מאור, שלומי טפיארו/אלירן הרוש, טל צ'רנובסקי, עודאל חיון, שהיר כבהא מחזאי: ערב נישואיהם של לאה ואריאל, וההתנחלות בשומרון שבה הם גרים, גועשת ורוגשת. כעת, אחרי יותר משנה שבה התיאטרון היה סגור, הוא חוזר אל הבמה עם ההצגה עבדאללה שוורץ בתיאטרון בית ליסין עש ברוך איבצ'ר.

Post a Comment

0 Comments

close